Re: Smierc wyszukiwarkom

Autor: Jaroslaw Zielinski (jz_at_winter.pl)
Data: Thu 06 Sep 2001 - 00:31:23 MET DST

Jacek napisala:

> zawsze mnie interesuje stan wiedzy na swiecie a nie lokalnie.

To ciekawe, bo wiesz wiekszosc ludzi interesuje raczej to co dzieje sie
blisko wokol nich... Ale rozumiem teraz twoje genialne koncepcje i
absolutna nieznajomosc ich polskich uwarunkowan. Po prostu nie potrafisz
wyjrzec na ulice, a siedzisz z nosem w amerykanskim Internecie.

> Nawet najdoskonalsza polska wyszukiwarka poda mi jedynie lokalne linki
> ktorych tresc musze weryfikowac uzywajac zagranicznej wyszukiwarki.

W jaki sposob weryfikujesz tresc polskich informacji, jesli nie ma ich
amerykanskich odpowiednikow???

Jaroslaw Zielinski