Re: Smierc wyszukiwarkom

Autor: Jacek (pastor21_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 06 Sep 2001 - 00:02:37 MET DST

Jaroslaw Zielinski napisał:

> [...]
>
> A wracajac do tematu grupy pl.internet.polip... Jaka jest wedlug ciebie
> najlepsza wyszukiwarka do polskich stron w Internecie? I dlaczego?

Wymieniono co najmniej 5 polskich wyszukiwarek.
Przyznam sie ze nie korzystam z polskich wyszukiwarek a przyczyna jest
prozaiczna.
zawsze mnie interesuje stan wiedzy na swiecie a nie lokalnie.

Nawet najdoskonalsza polska wyszukiwarka poda mi jedynie lokalne linki
ktorych tresc musze weryfikowac uzywajac zagranicznej wyszukiwarki.
Dlatego korzystam wylacznie z tych zagranicznych.

Dlatego nie czuje sie kompetentnym aby je oceniac.
Ktos mi podal szybka krajowa wyszukiwarke, ale wpisujac "golf" dostalem 3
nieaktualne linki na 10.
Ale to nie oznacza ze nie jest najlepsza polska wyszukiwarka.
Podaje chociaz ilosc zindeksowanych stron, serwerow i jest bezbanerowa,
zatem szybka.

Mysle ze kazdy bedzie mial swoje opcje.
Jezeli czyta portal onetu to skorzysta z onetowej, jezeli inny portal to z
tej innej, z wygody i lenistwa.

Jacek