Re: Open Net

Autor: maszu (maszu_at_use.wytnij_to.pl)
Data: Tue 04 Sep 2001 - 20:35:06 MET DST

korzystam z ich uslug od kilku miesiecy, jest srednio, do tego stopnia ze
jak chce cos szybko sciagnac do wlaze do tpsa, jescze do niedawna mieli
przewage przy laczeniu sie z zagramanicznymi serwerami, ale jak tpsa sie
poprawila to i tu maja wiele do zrobienia. ja mam tylko taki plus ze
wystawiaja fakture za uslugi ktora w calosci moge odpisac w koszty firmy,
mam problemy z zalatwieniem osobnego nr. tel dla dzialnosci prowadzonej w
domu.

pzdr
maszu