Re: upadlosc Areny.pl

Autor: Jacek (pastor21_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 04 Sep 2001 - 11:24:37 MET DST

> P.S. Bardzo długo, nawet jak pracowałem już w onecie, używałem
> archie.icm.edu.pl. Działało to różnie, czasami wcale. Aż pewnego dnia
> odkryłem pliki.onet.pl i od tamtej pory nie wszedłem na
> archie.icm.edu.pl :-)

To jest stary konflikt miedzy komercja a niekomercja w internecie.
Niekomercyjny icm powstal z grantow, dotacji panstwowych, funduszy itp.
Komercyjny onet powstal z komercji.
Kto sie nie zalapal na komercje ten dalej chwali niekomercyjny internet.
Ale ten niekomercyjny wcale nie jest tanszy, gdyz finansowany z podatkow,
dotacji, funduszy celowych.
Czyli dokladnie taka roznica jak miedzy prywatna a panstwowa sluzba zdrowia,
szpitalami, klinikami, gabinetami.

Jedni wybieraja to a inni to drugie.