Re: upadlosc Areny.pl

Autor: Piotr Piatkowski (kompas_at_ceti.pl)
Data: Tue 04 Sep 2001 - 11:07:42 MET DST

Jaroslaw Rafa <raj_at_inf.wsp.krakow.pl> wrote:

> Pracujesz w takiej firmie i nie wiesz, ze to co sie glownie liczy na rynku,
> to marka? ;-)
> Po prostu infoseek z ICM to jest (a raczej byl) wlasnie *ten* Infoseek.
> Pierwsza prawdziwa polska wyszukiwarka i przez dlugi czas jedyna. Zdazyla
> juz stac sie legendarna i kultowa. Tylko Infoseek ICM-u oficjalnie uzywal
> nazwy "Polski Infoseek" i w opinii wielu osob tylko jemu ta nazwa
> przysluguje. Poza tym sam fakt jego dzialania pod skrzydlami ICM-u,
> miejsca szczegolnego dla polskiego Internetu, a nie jakiejs tam firemki,
> [...]

Cholera, a ja głupi myślałem że ważne jest jak wyszukiwarka działa, a
nie jaki ma adres... O ile argumenty co do lepszych/gorszych wyników
wyszukiwania, tudzież "oportalenia" przeglądarki (czyli obłożenia
zbędnymi fajerwerkami i banerami) po części mnie przekonują, o tyle tego
powyżej ni w ząb nie zrozumiałem. Ale to pewnie ta firma mnie tak
ogłupiła :->

P.S. Bardzo długo, nawet jak pracowałem już w onecie, używałem
archie.icm.edu.pl. Działało to różnie, czasami wcale. Aż pewnego dnia
odkryłem pliki.onet.pl i od tamtej pory nie wszedłem na
archie.icm.edu.pl :-)

--
Piotr Piątkowski, Kraków