Re: Ryczalt internetowy w Tepsie z Onetu ... 30 godzin za 6

Autor: Jacek (pastor21_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 04 Sep 2001 - 10:26:41 MET DST

> A PKO BP który przy np. odbiorze transzy kredytu (budowlanego)
> każe mi sześć!!! razy wpisać moje imię i nazwisko oraz adres w różne
> formularze. Przecież mamy spisanš umowę i leży tam od cholery świstków
> z moim adresem, imieniem i nazwiskiem. Cała teczka!

ale to jest procedura security , sluzaca dla porownania podpisow.
Gdybys falszowal podpis to jeden z tych 6 podpisow bedzie istotnie inny a to
jest istotne dla grafologa.
Po to sie m.in. na swiecie wypelnia druki, formularze odrecznie, aby zachowac
material do badania autentycznosci autorstwa i podpisu.