Re: Ryczalt internetowy w Tepsie z Onetu ... 30 godzin za 6

Autor: krzysm_on_at_f2virt.onet.pl
Data: Mon 03 Sep 2001 - 07:13:10 MET DST

Jaroslaw Rafa <raj_at_inf.wsp.krakow.pl> napisał:
> Dnia 2 Sep 01 o godz. 13:18, krzysm_on_at_f2virt.onet.pl napisal(a):

> Ale nie rozumiem, co masz do Poczty Polskiej i PKO BP? Zwlaszcza do tego
> drugiego. Bank jest wcale na poziomie. Pzynajmniej ten oddzial, w ktorym
> mam konto. I wszystko idzie z nimi zalatwic...
     Co mam? Procedury ;-) Wyobraź sobie, że podły Urząd Skarbowy przysłał
mi zwrot podatku (niemały, bo mam budowę) na Pocztę. Chociaż pewnie wcale
nie powinienem narzekać bo udało mi się podjąć forsę już za czwartym
razem ;-> A przecież mogłem za głupie 60 zł. przelać to sobie na konto
(i co z tego, że do odbioru kasę miałbym dopiero za tydzień).
A PKO BP który przy np. odbiorze transzy kredytu (budowlanego)
każe mi sześć!!! razy wpisać moje imię i nazwisko oraz adres w różne
formularze. Przecież mamy spisaną umowę i leży tam od cholery świstków
z moim adresem, imieniem i nazwiskiem. Cała teczka! O PKO BP (oraz PeKaO SA)
mógłbym długo ale to jest OT więc przepraszam za ten post.
Ale te instytucje wkurzają mnie bardzo (a poza tym lecę na Pocztę aby odstać
swoje bo za TV trzeba zapłacić a przelewem z banku nie można).

Pozdrowienia

--
Krzysztof Michalak     e-mail: krzysm_on @ poczta . onet . pl