Re: Ryczalt internetowy w Tepsie z Onetu ... 30 godzin za 6

Autor: Edwin Wierszelis (edwart_at_c2.pnet.pl)
Data: Mon 03 Sep 2001 - 21:36:53 MET DST

On 2 Sep 2001, Jaroslaw Rafa wrote:

> Ale nie rozumiem, co masz do Poczty Polskiej i PKO BP? Zwlaszcza do tego
> drugiego.

Do poczty mozna miec pretensje za to, ze nie oferuja dobrych darmowych i
komercyjnych skrzynek email. Poczta - takze elektroniczna - pasuje do
Poczty, nieprawdaz? ;-)

--
 Pozdrawiam,                           EdWin <edwart_at_do.wroclaw.tpsa.pl>
 "Jezeli pieniadze sa szatanskim wynalazkiem, to kto wymyslil akcje?"