Re: Co sadzicie?

Autor: zamszu (zamsz_at_zamsz.net)
Data: Mon 03 Sep 2001 - 16:00:23 MET DST

> Kilkanasice luda ma dostep do 1 mibt bez ograniczen - POLPAK -T

Podlewali w doniczkach i samo uroslo? Ktos ta siec musial zbudowac walczyc
ze spoldzielniami lub zakladac na "czarno" i wydac na to troche kasy...

> placa 100 zl brutto od lebka
>
> maja transfery szybkei, bo na poziomie 100 kb/s
> poczte, www, shella

Maja, pod warunkiem ze jeden sciaga a reszta ma zepsute komputery.

> ... i co? narzekaja, ze za drogo

Bo drogo!

> a dla pornwania, aster city.. czy SDI...

Tez drogo jak diabli!

> nie no. ludziom sie w glowach przerwaca wg mnie
> a wy co sadzicie? niektorzy to by chyba duzo dalil, zeby miec tak!

Kurcze no... Jest drogo jak diabli to co sie dziwisz ze ludzie narzekaja?
Mam sdi na pare osob w sieci place 40zl na miech i tez uwazam ze stosunek
kosztow do mozliwosci technicznych sdi jest za duzy!

zamszu