Re: Bron Boze Chello

Autor: Krzysztof Oledzki (ole_at_WytnijTo.hoth.jmg.com.pl)
Data: Mon 03 Sep 2001 - 14:55:49 MET DST

Jacek Zapala <jacek_at_it.pl> wrote:

> A na czym te problemy polegają?
1) Na news.chello.at brakuje kilkudziesciu% polskich postow.
2) na poslkich serwerach newsow brakuje kilkudziesieciu % postow
wyslanych przez news.chello.at

> Tak konkretnie. Interesuje mnie to o tyle,
> że administrator news.chello.at zgłosił się do mnie z prośbą o wymianę
> postów i feed pl.* oraz alt.pl.* został zestawiony (z news.ipartners.pl).
Hm.. widzisz.. _on_ sie do Ciebie zglosil.. To jest roznica.

> Nie każdy musi mówić po polsku.
Hm.. tam mi sie zdaje (moze jeste naiwny) ze jezeli
to jest oferta dla polakow to bym oczekiwal
supportu w jezyku polskim.

> Próbowałeś napisać w innym języku? ;-)
Owszem :) Od takiego zaczynalem :)

Pozdrawiam,