Re: Zmiany w Neostradzie

Autor: porzeraczmuzguw (tempnews_at_pilka.net)
Data: Mon 03 Sep 2001 - 15:04:24 MET DST

Thu, 30 Aug 2001 23:49:49 +0200, Artur Orlowski <arturo_at_edu.com.pl> in
msg <3B8EB4FD.987A387D_at_edu.com.pl> wrote:

> Ech. A mi dali tylko w BOK modem ;(((
>Do tego jeszcze panowie na centrali cos spartolili i przez 2 dni nie
>mialem wogole telefonu. Interwencja komorkowotelefoniczna (dokladniej
>raz ja zadzwonilem, po czym oni do mnie z 5 razy co 10 minut) zalatwila
>problem.

miałem dokładnie to samo! co prawda z faktu samodzielnej instalacji
terminala raczej się ucieszyłem (AFAIR to za pracę montera coś się
płaciło), no ale niedziałający telefon to był problem... co gorsza,
żadne moje tłumaczenia w stylu "u mnie jest ok, to u was (tpsa) coś
nie działa" nie pomogły - w przeciągu 3 dni było u mnie dwóch monterów
którzy nic nie zreperowali... dopiero czwartego dnia ktoś z tpsa
otworzył oczy i okazało się, że na centrali coś siadło...

--
pozdrawia porzeraczmuzguw /Andrzej Węcławski/
--{ http://gry.wp.pl }-- --{ http://pozmu.net }--