Re: [OT?] Firma Baget

Autor: Bart Ogryczak (B.Ogryczak_at_addr.in.reply-to.invalid)
Data: Sun 02 Sep 2001 - 15:32:07 MET DST

On Sun, 02 Sep 2001 11:22:32 +0200, citizen "Przemek testified:

> jasne, tylko ze oni sami nie wiedza o czym mowia ... probowales zadac im
> jakies techniczne pytanie ?? Nie maja o tym zielonego pojecia ...

No właśnie rzecz w tym, że tak i nawet sensownie odpowiedzieli.
Dlatego napisałem tutaj, aby dowiedzieć się czy to prawada, np.
twierdzą, że te 1Mb to m.in. do e-bone jest podłączone.
Całość ma być okablowana siatką lokalną 10Mb, za masqaradą,
ale na specjalne życzenie mogą dać zewnętrzne IP, bo kilka mają.
A tak naprawde, to więcej się dowiem ok. 10 września, bo wtedy
mają wiedzieć ilu zebrali chętnych.

bart

--
"trough counterintelligence it should be possible to pinpoint
 potential troublemakers and neutralize them, neutralize them!"