Re: [OT?] Firma Baget

Autor: Adam Kułagowski (fidor_at_hoga.pl)
Data: Sat 01 Sep 2001 - 11:26:46 MET DST

Bart Ogryczak, napisał(a):

> Witam,
> Mam nadzieję, że ten post nie bedzie zupełnym offtopikiem.
> Otóż na moim osiedlu pojawiła sie oferta firmy Baget.
> Mają spiąć 8 bloków siecią lokalną i podłączyć do sieci.
> Chcą za to w najgorszym wypadku 540 zł + 89 zł /miesiąc.
> Pytanie, czy ktoś miał jakieś dobre/złe doświadczenia
> z tą firmą?

Tak czytajac posty tego rodzaju na polipie, zastanawiam sie - czy nie
moglby ktos skrobnac (mam sesje) RFD pl.internet.isp ? SAdze ze
odciazyloby to znaczaco polip. Bo jak widac zapotrzebowanie jest.
(chyba ze grupa podobna juz istnieje-ja jej przynajmniej nie znalazlem)

Pozdrawiam

--
     Adam Kułagowski        UIN: 23321744          fidor_at_pf.pl
A mouse may be useful, but only for cat food.