Re: Spoleczna Rada Monitoringu Reklamy Internetowej Re: onet

Autor: Jacek (pastor21_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 29 Aug 2001 - 12:47:18 MET DST

Franz Maurer™ napisał:

> Ci na iprezach Bolsa to sa juz zupelnie zawiani :)
> Masz jakies wyniki porownawcze?

To nie jest moja dzialka.
Mozesz mierzyc iloscia pozostawionych butelek, puszek.
EOF

> Mozesz mi podac numer PN jaka okresla warunki dotyczace np.
> transferow, pojemnosci skrzynek pocztowych, konfiguracji serwerow
> wirtualnych jakie obowiazuja providera?
> Czy odnosny urzad ma jakies przepisy egzekucyjne w przypadku gdy
> postanowienia zawarte w PN nie sa spelnione jesli chodzi np. o
> transfer?

I znow piszesz nie na temat.
Standard bezpieczenstwa, jakosci uslugi poczty elektronicznej okreslaja ustawy.

Czy transfer ma wplyw na jakosc uslugi poczty elektronicznej ?
Czesciowo ma. Provider sam deklaruje wielkosc transferu

Pojemnosc skrzynek pocztowych ?
Provider sam deklaruje swoje mozliwosci.

Konfiguracja serwerow wirtualnych ?
???

> Wajda czy Zanussi bedzie honorowym przewodniczacym ze tak spytam
> p. Czlonka Zalozyciela?

Mozesz sam byc czlonkiem zalozycielem jezeli zechcesz.

> Jezeli w listowniku dostaniesz reklame niesmacznej pizzy tez to trzeba
> oprotestowac?

reklama niesmacznej pizzy ?
w jakim sposob odbierasz odczucia smakowe na odleglosc w tekscie ?