Spoleczna Rada Monitoringu Reklamy Internetowej Re: onet

Autor: Jacek (pastor21_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 29 Aug 2001 - 10:10:04 MET DST

Franz Maurer™ napisał:

> Podobnie jak regaty Bolsa i WTK Soplica...
> primo: nikt nie udowodni jaki wplyw maja sponsorowane regaty i
> sponsorowana dziewczyna na (nie)trzezwosc narodu

dokladnie
unika sie sponsorowania imprez sportowych przez alkohole i papierosy
statystycznie wplyw jest mierzalny iloscia spozycia na i po imprezie.

W krajach skandynawskich panuje prawie prohibicja a efekty gospodarcze sa doskonale.
Moze jednak to prawda, ze alkohol i papierosy prowadza do zguby

> Wlasne konta provider moze traktowac jak mu sie tylko podoba -
> wszystko zalezy od cierpliwosci uzytkownikow.
> Zadne prawo nie naklada obowiazku supportu czegos co dostajesz przez
> grzecznosc.

skad ty sie takich bzdur naczytales
standard konta pocztowego wynika z prawa telekomunikacyjnego, ordynacji pocztowej i 100
innych ustaw i ze standardu swiatowego okreslonego przez miedzynarodowa unie
telekomunikacyjna.

> Jeszcze slowo a zaapeluje do grupowiczow o zbiorke na bilet dla
> ciebie.
> W jedna strone... Do Afganistanu :)
> Bedziesz mial tam swiety spokoj z tym calym diabelskim internetem.

Pamietaj ze uczucia religijne podlegaja konstytucyjnej ochronie w Polsce a nie w
Afganistanie.

> Kazdy kij ma dwa konce - to moze teraz ta druga - mozna taka kampanie
> reklamowa bezkrwawej metody wydluzania meskiego organu potraktowac
> jako:
> - element polityki prorodzinnej Panstwa
> - traktowanie faceta z pewnym niedowladem jak cierpiacego pacjenta
> majacego prawo do informacji o mozliwej pomocy

Czy te reklame wysyla Panstwo ?
Czy niedowladem moze byc budowa anatomiczna czlowieka ?
Czy twoim celem jest wywolanie konfliktow rasowych , wiedzac ze ta budowa anatomiczna jest
istotnie charakterystyczna dla rasy bialej, zoltej i czarnej ?

Proponuje zatem powolanie Spolecznej Rady Monitoringu Reklamy Internetowej.
Rada bedzie sie skladala z osob wyrazajacych zgode na opiniowanie reklam rozsylanych w
internecie, np. przez onet i dzialala jedynie z glosem doradczym i od czasu do czasu, gdy
okaze sie to potrzebne.

Przykladowo Onet przed wyslaniem reklamy mailowej umiesci tekst reklamy na stronie www
i przesle zapytanie do czlonkow rady o wyrazenie opinii.
Po otrzymaniu opinii samodzielnie zdecyduje czy reklame rozpowszechniac, czy tez uzna,
ze narusza ona dobre obyczaje, zasady wychowania, uczucia religijne, tradycje i inne
humanitarne wartosci.
Oczywiscie wyrazam zgode na udzial w pracach takiej rady, poniewaz
sam dostalem juz kilka razy niesmaczne reklamy mailowe, m.in. podpasek.

Oswiadczenie dla zainteresowanych

Ja ................ , adres e-mail .............. wyrazam zgode na udzial w pracach
Spolecznej Rady Monitoringu Reklamy Internetowej.