Re: PKO BP - kolejny kwiatek...

Autor: Zbig Andrzej Gintowt (zbigg_at_cable.net.pl)
Data: Mon 27 Aug 2001 - 12:32:58 MET DST

Użytkownik "Franz Maurer™" <franzmaurer_at_poland.com> napisał w wiadomości

> BTW - pare tygodni temu przylazilo na konta pelno wirusow z trescia
> "Hi! How are you?
> I send you this file in order to have your advice
> See you later. Thanks"
> plus plik .ink ukryty przez podwojne rozszerzenie. Dostalem ze 20
> takich prezentow - mialy temat jakiegos prawdziwego maila wyslanego
> przez nadawce - ja dostalem m.in. taki - czesc krzakow pomijam:
> =============

1. Szanowny ekspert medyczny nie raczyl byl zauwazyc, ze Przedmowca opisuje
bank PKO _Bank Polski_ i w odpowiedzi cytuje swoje perturbacje e-mailowe z
bankiem PKO SA (tego z "bykiem"), a to sa dwa rozne banki.
W naglowku wiadomosci figuruje IP ARGES z Lodzi , ktory nie ujawnia zreszta
banku PKO SA jako swego Klienta.

2. W banku PKO BP zalozylem niedawno konto internetowe, by nie skladac wizyt
Paniom podajacych salda.
Otrzymalem kilka wyciagow, w tym pierwszy 3.08.2001, a ostatni 25.08.2001 i
wszystkie wiadomosci sa (cytuje fragment wlasciwosci plikow):
--------------------
Subject: Wyciag z konta
Z tego powodu zdumialem sie czytajac wiadomosc Autora watku, bo u mnie
jedyne "zaklocenia" jakie wystapily to poprzestawiane kreski i podkreslenia
tabelek pracowicie wykonanych przez autora wiadomosci, co zreszta mnie nie
dziwi bo przy kodowaniu typu plain text tak sie czesto zdarza...
Wnioskuje, ze jestem zbyt krotko klientem internetowym PKO BP i mnie nie
przydarzyly sie opisane przygody, albo bank zareagowal na krytyke klientow.

3. Niech mi bedzie wolno zrobic uwage a propos bankow, chociaz jest ona OT:
Bylem klientem banku PKO SA i "wyprowadzilem sie" stamtad, bo uznalem, ze to
co robia z klientami i systemami komputerowymi zakrawa na kpine, a poza tym
jakby nie zauwazyli, ze czasy komuny juz sie skonczyly i nie sa juz jedynym
bankiem zajmujacym sie obsluga dewizowa w Polsce. Bank PKO BP nie jest
idealem, ale w porownaniu z opisanym przeze mnie wczesniej to juz prawie
Europa.
Pozdrawiam
Zbig AG