Re: Rozsyłka do dużej liczby odbiorców...

Autor: Asia Jedrychowska (asia_at_asiaczek.net)
Data: Wed 22 Aug 2001 - 16:44:52 MET DST

Pawel Krawczyk <antispam_kravietz_at_ceti.pl> wrote:

> Nie ma po co wynajdywać koła i pisać od nowa - takie programy już
> istnieją i to w sporej liczbie (ListServ, Majordomo, ezmlm). Pod
> względem wydajności wygrywa zapewne Qmail+ezmlm, ale tutaj problem
> jest nieco inny - duża przesyłka do bardzo dużej liczby odbiorców.
> Przepychanie tego przez sieć i obsługa zwrotów może zarżnąć każdy
> serwer...

A ja odgrzebię ten wątek -- czy ktoś może polecić firmy, które takie usługi
(chodzi przede wszystkim o zarządzanie bazą kontaktów oraz fizyczne
wysyłanie tego przez ich łącza i z ich maszyn) oferują? Lokalizacja
obojętna, bardzo ważne posiadanie referencji (i nie idzie mi tu o wpisy w
blacklistach). Kolokacja serwera u jakiegoś ISP nie wchodzi w rachubę z paru
względów.

Asia

--
----/-\-$-|-/-\ -- [ Asia Jędrychowska ] - [ asia_at_kociefutro.w.pl ] ----
  Elvis is dead, Einstein is dead, and I'm not feeling so great myself.