Re: tele2 i wpisy w ripe

Autor: Sebastian Maliszczak (Sebastian.Maliszczak_at_cyfronet.krakow.pl)
Data: Wed 22 Aug 2001 - 08:47:07 MET DST

Sebastian Maliszczak wrote:

> Co ciekawsze ja korzystalem z darmowej promocji TELE2 na miesieczny
> okres probny AIR2Net. Ten miesiac trwal gdzies od 20 maja do 20 czerwca.
> Odpowiednio wczesnie zglosilem chec rezygnacji i zostalem odlaczony od
> sieci i zdemontowano mi antene. Jednak wpisow w RIPE odnoszacych sie do
> 5 adresow z ktorych korzystalem nie usunieto. Wlasnie dzownilem do
> TELE2, ale jak mozna sie bylo spodziewac nikt tam nie wie co to RIPE.
> Maja oddzwonic. Ciekawy jestem jak szybko uda im sie sprawe rozwiazac.

Odopwiadam sam sobie ;-) A wiec po 2,5 godziny oddzwonila pani i
powiedziala, ze usna ale gdy wroci pan ktory to robie "bo jest na
urlopie". Na pytanie kiedy pani powiedziala, ze za tydzien. Jednak kiedy
postraszylem ich GIODO to udalo sie usunac moje dane juz za 30 minut.

--
Sebastian.Maliszczak_at_cyfronet.krakow.pl