Re: tele2 i wpisy w ripe

Autor: Sebastian Maliszczak (Sebastian.Maliszczak_at_cyfronet.krakow.pl)
Data: Tue 21 Aug 2001 - 13:08:31 MET DST

Maciej Anczura wrote:

> Odpytujac baze ripe, z pewnym niesmakiem stwierdzilem, ze firma,
> ktorej jestem klientem, zamieszcza w niej moje jak najbardziej
> prywatne dane. Szczerze mowiac nie przypominam sobie, zeby ktos
> czyhal na moje zycie, wiec nie pociaga to za soba zagrozenia zycia,
> jednakze nie powiem zeby mi sie to podobalo.

Co ciekawsze ja korzystalem z darmowej promocji TELE2 na miesieczny
okres probny AIR2Net. Ten miesiac trwal gdzies od 20 maja do 20 czerwca.
Odpowiednio wczesnie zglosilem chec rezygnacji i zostalem odlaczony od
sieci i zdemontowano mi antene. Jednak wpisow w RIPE odnoszacych sie do
5 adresow z ktorych korzystalem nie usunieto. Wlasnie dzownilem do
TELE2, ale jak mozna sie bylo spodziewac nikt tam nie wie co to RIPE.
Maja oddzwonic. Ciekawy jestem jak szybko uda im sie sprawe rozwiazac.

--
Sebastian.Maliszczak_at_cyfronet.krakow.pl