Re: NASK, domena i cudzy znak w nazwie

Autor: Borys Pogoreło (boryspo_at_nospam.leszno.edu.pl)
Data: Tue 21 Aug 2001 - 16:13:14 MET DST

Dnia Tue, 21 Aug 2001 10:47:10 +0200, Jacek <pastor21_at_poczta.onet.pl>
popełnił co następuje:

>Udowodnij to.
>Wypisz kolejnych 100 domen z dns i napisz jakie masz skojarzenia.

A jakie to są domeny bez dns ?

>Udowodnij to.
>Wymien 100 nazw domen ktore pamietasz.

Po co mam zaśmiecać grupę?
Jeśli tak bardzo chcesz, to mogę Ci napisać na 'privat'.

>Udowodnij to.
>Z czym ci sie kojarza wymienione domeny ?

W tej chwili nie potrzebuję żadnej informacji która by się kojarzyła z
tymi nazwami domen, więc Ci nie odpowiem. Oczywiście nie wypisałeś
tych, które Ci się skojarzyły (do tego się nigdy nie przyznasz).

>Czekam na twoj obiektywizm i odpowiedzi na zadane pytania.

Skoro tylko Ty jeden na grupie masz takie poglądy świadczy widocznie,
że moje poglądy nie są takie subiektywne.

>Znane mi powody jedynie wstrzymuja tworzenie nowych TLD.

To skąd się wzięły nowe?

>Udowodnij ze mozna zarejestrowana domene odsprzedac po cenie rejestracji.

Nie ma sprawy. Skontaktuj się z kimś kto potrzebuje domenę, wykup mu
ją w nasku po czym odsprzedaj po tej samej cenie. Cud mniemany czy
rzeczywiście odsprzedałeś domenę po cenie rejestracji?

>Nie pytasz ze znudzenia, ale z niewiedzy.
>Nigdy bookmarka w Netszkapie/Sylabie nie ogladales, nie ogladales jego source'a
>i dlatego zadajesz te dziecinne pytania.

Zauważ, że nie tylko NS/Sylaba są na świecie.

>dokladnie.
>twoje odpowiedzi i kontekst wypowiedzi to wiek 19 internetu.
>Prezentowany przez ciebie sposob korzystania z internetu niestety jest nie do przyjecia.
>Jestem zdziwiony ze pomimo rozwoju stanu techniki, nadal usilujesz mi wmowic ze pamietasz
>tysiace domen.
>Tragedia.

Nie doceniasz widocznie możliwości ludzkiej pamięci. Ale tak to jest,
jak sam masz tak zawodną. Współczuję Ci...

--
[  Borys Pogoreło  |  UIN: 78554936  |  boryspo#leszno.edu.pl  ]
[ GCS/GM/GS d- s++: a--- C++ UL+ P+ L+>++ E-- N+@ o? K? w++ O! ]