Re: NASK, domena i cudzy znak w nazwie

Autor: Jacek (pastor21_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 21 Aug 2001 - 10:47:10 MET DST

=?ISO-8859-2?Q?Borys_Pogore=B3o?= napisał:

> Dnia Mon, 20 Aug 2001 18:35:16 +0200, Jacek <pastor21_at_poczta.onet.pl>
> popełnił co następuje:

> _Tobie_ się nie kojarzy. Innym tak.

Udowodnij to.
Wypisz kolejnych 100 domen z dns i napisz jakie masz skojarzenia.

> _Ty_ nie zapamiętujesz. Inni tak.

Udowodnij to.
Wymien 100 nazw domen ktore pamietasz.

> _Tobie_ się nie kojarzą. Innym tak.

Udowodnij to.
Z czym ci sie kojarza wymienione domeny ?

> Masz jeszcze jakie¶ rewelacje dotyczące Twoich subiektywnych poglądów
> i pojmowania internetu?

Czekam na twoj obiektywizm i odpowiedzi na zadane pytania.

> Wyszukiwarki będą miały tyle samo pracy.
>
> Za¶ nowe TLD nie zostały wprowadzone bez powodu.

Znane mi powody jedynie wstrzymuja tworzenie nowych TLD.

> To je zarejestruj, zrób na tym dużą kasę i kup sobie pole golfowe :>

Udowodnij ze mozna zarejestrowana domene odsprzedac po cenie rejestracji.

> Pytam do znudzenia: wiesz jak działa bookmark?

Nie pytasz ze znudzenia, ale z niewiedzy.
Nigdy bookmarka w Netszkapie/Sylabie nie ogladales, nie ogladales jego source'a
i dlatego zadajesz te dziecinne pytania.

> Czy ja Ci opisywałem jak ja go widzę, czy jaki jest?

dokladnie.
twoje odpowiedzi i kontekst wypowiedzi to wiek 19 internetu.
Prezentowany przez ciebie sposob korzystania z internetu niestety jest nie do przyjecia.
Jestem zdziwiony ze pomimo rozwoju stanu techniki, nadal usilujesz mi wmowic ze pamietasz
tysiace domen.
Tragedia.