IE5.5 sp1 (z logo IDG)

Autor: Jarcio (jarek67_at_kki.net.pl)
Data: Tue 21 Aug 2001 - 15:58:07 MET DST

Pewnego dnia kupiłem sobie w kiosku gazetę z wieloma programami do tworzenia
stron www.
Zainstalowałem IE w wersji najświeższej czyli 5.5 SP1. Pojawił się piękny
IE. W tle było logo wydawnictwa renomowanej firmy IDG. I ......kicha.
Przestał wyświetlać znacznik <OBJECT>, który wg specyfikacji HTML 4.01
powinien obsługiwać już IE4.0. I obsługuje. Walczyłem z konfikuracją itd. i
nic nie udało się zrobić.
Znalazłem z innej gazety IE5.5 ale jak próbowałem nainstalować to wyskoczył
komunikat, że ja mam najnowszą i najlepszą wersję IE i nie da się.
W końcu nerwy mi puściły i odinstalowałem IE5.5 ale nie Outloka.
Windoza i tak mi odinstalowała i IE i OE.
Ale cud ! Zaczeło wyświetlać <OBJECT>. Zainstalowałem ten IE5.5 starszy i
gorszy i wszystko działa poprawnie.
Na moje pytanie wysłane do wydawnictwa IDG nie dostałem na razie odpowiedzi.
A więc uważajcie !!!!!
Co Wy na to ?

--
Jarcio