Re: NASK, domena i cudzy znak w nazwie

Autor: obi (obi_at_usun-to.skrzynka.pl)
Data: Tue 21 Aug 2001 - 10:26:17 MET DST

Użytkownik "Jacek" <pastor21_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
:
:
:
: pewnosci nigdy mozna miec
: funkcje zaawansowane SQL i inne to jest nadal trywializowanie
sprawy
: moze byc tak jak piszesz, moze byc tak jak napisalem

Nie masz pojecia o czym piszesz, prawda? Powiem ci jak ja bym to
zrobil, zgarniam 100 ludzi z ulicy kaze im przeczytac jakis
dokument, puzniej sadzam ich przed interfejsem przegladarki i
patrze w jaki sposob wpisuja zapytania, ilu uzywa z operatorow
logicznych ilu zajrzy do helpa. Nastepnie troche zabawy w
statystyke , troche w psychologie i moge okreslic DOKLADNIE jaka
wage user przywiazuje do kolejnosci i jak dokladnie pierwsze i
kazde nastepne wpisane przez niego slowo oddaje tresc szukanego
dokumentu. A jak ty to chciales ustalic za pomoca "funkcje
zaawansowane SQL i inne" to ja nie mam pojecia.

: > Korzystanie z wyszukiwarek wcale nie sprowadza sie do wpisania
: > kilku slow kluczowych, przydaje sie jeszcze znajomosc
operatorow
: > logocznych przez nie uzywanych (
: > http://help.altavista.com/adv_search/syntax )
:
: dokladnie
: tyle ze caly ten interfejs jest jakosci z 19 wieku
: naprawde kazdy ktos czegos, ten dokladnie wie czego szuka i co
chce
: znalezc ale niestety nie moze zadawac inteligentnych zapytan
: i od razu uzyskac optymalna odpowiedz i dokladny wynik
poszukiwania.

1. Poprzez interfejs rozumiem oprawe graficzna strony ,
rozmieszczenie przyciskow. Ma sie to do jakosci poszukiwan jak
piernik do wiatraka. Jesli zas chodzi o algorytm to wydaje mi sie
ze inteligentniejsi ludzie go pisali niz ja czy ty, i chodzi juz
jakis czas wiec chyba dziala.

2. Po co mam miec mozliwosc zadawania "inteligentnych" pytan? O co
mam niby pytac ? "Zgubilem zdjecie tej panienki co je wczoraj
sciagnolem prosze altavisto.com pomoz mi je znalezc"?

: Niestety musi gonic kroliczka, ale nigdy nie zlapie go.
: Bo celem nie jest zlapanie kroliczka ale gonienie go.

Nie mam pojecia jak skomentowac ta wypowiedz.

Pozdrawiam
obi
obi_at_skrzynka.pl

ps. A nie mowilem ze nie potrafisz ustawic plonka :)
ps.2. Znienawidza cie na pl.test jak bedziesz wszystkie swoje
dyskusje tam przenosil