Re: NASK, domena i cudzy znak w nazwie

Autor: Jacek (pastor21_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 20 Aug 2001 - 19:15:50 MET DST

obi napisał:

> Użytkownik "Jacek" <pastor21_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> :
> :
>
> : to jest niestotne
> : zapytanie to iloczyn
> : zatem wynik poszukiwania nie nalezy od kolejnosci czynnikow
> :
> Jestes tego pewien ? Nie pisze wprawdzie zaawansowanych algorytmow
> dla wyszukiwarek sieciowych ale wydaje mi sie ze wpadlbym na to iz
> pierwsze slowo ma dla uzytkownika najwieksze znaczenie i
> najbardziej odpwiada dokumentowi jakiego szuka.

pewnosci nigdy mozna miec
funkcje zaawansowane SQL i inne to jest nadal trywializowanie sprawy
moze byc tak jak piszesz, moze byc tak jak napisalem
i jak sam widzisz, efekt poszukiwania zalezy od algorytmu a nie zadanego
pytania.
Poniewaz na algorytm nasz wplyw jest niewielki, zaden,
zatem tak musimy budowac zapytania aby z algorytmu wycisnac maksimum
mozliwosci

> Korzystanie z wyszukiwarek wcale nie sprowadza sie do wpisania
> kilku slow kluczowych, przydaje sie jeszcze znajomosc operatorow
> logocznych przez nie uzywanych (
> http://help.altavista.com/adv_search/syntax )

dokladnie
tyle ze caly ten interfejs jest jakosci z 19 wieku
naprawde kazdy ktos czegos, ten dokladnie wie czego szuka i co chce
znalezc
ale niestety nie moze zadawac inteligentnych zapytan
i od razu uzyskac optymalna odpowiedz i dokladny wynik poszukiwania.

Niestety musi gonic kroliczka, ale nigdy nie zlapie go.
Bo celem nie jest zlapanie kroliczka ale gonienie go.