Re: Re:

Autor: Piotr Blaszynski (sloniu_at_dns.ii.tuniv.szczecin.pl)
Data: Mon 20 Aug 2001 - 19:50:15 MET DST

Jacek <pastor21_at_poczta.onet.pl> wrote:

> Stawiales na wielu ip czy na jednym ?

Raz na jednym, raz na drugim, a w ogóle to naucz się wysławiać, bo tak do
końca nie wiadomo o co pytasz.

Przykład, pierwszy z brzegu: www.mts.pl

> Podaj adresy twoich serwerow:
> real

siedziba prowidera.

www.mts.pl

> domenowy

Ale o sooo chodzi? No w domenie .pl jest

> i IP

212.160.70.2 - zgadnij co będzie, jak ta firma poda taki adres na wizytówce.

> oraz wpis z dns.

A po co Ci on?

> Jak sprawdze to uwierze.

Czyli nic z tego, raczej nie wierze w to, że umiesz.

> A serwery wirtualne na jednym IP stawiasz pod roznymi portami
> i zastepuja wlasny dns do wirtualnych serwerow na jednym IP.

A z powyższego moge wnosić, że port dla Ciebie to kolejne słowo, którego
używasz nie znając jego znaczenia (w danym kontekście).

--
   '.  o}      )~                    Piotr Błaszyński