Re: Mam pytanie czy Abuse moze powstrzymac codzienne nadsylanie do mnie

Autor: Lukasz Komsta (luke_at_ariadna.pl)
Data: Mon 20 Aug 2001 - 19:48:42 MET DST

Jacek wrote:

> Nie chce klikac na linki ktore mnie zlinkuja i spowoduja nadsylanie kolejnych
> ton spamu.

Jeśli kto zapisał Cię na grupę, to co za problem się z niej po prostu
wypisać?

> Czy polski abuse nie ma podpisanego kontraktu z abuse Yahoo/US
> i nie moze zalatwic tej sprawy na drodze sluzbowej
> odnajdujac i identyfikujac osobe ktora sfalszowala moj adres e-mail ?
> Falszerstwo jest ewidentne.

Polska Policja Internetowa (w skrócie "polskie abuse") jest specjalnym
przedstawicielstwem UOP i jak na razie ma podpisany kontrakt wyłącznie z
Echelonem i Kongresem USA. Niedługo wchodzi na giełdę, zatem po kursie
akcji będzie można przewidywać skuteczność ich działań. Przewiduje się
za to podpisanie w ciągu 6 miesięcy około 350 tysięcy kontraktów z
providerami całego świata, którzy zobowiązują się w nich do robienia co
tylko sobie "polskie abuse" zażyczy. Będą biegli i robili pod siebie,
żeby tylko załatwiać tego typu przypadki.

--
* Lukasz Komsta * LK4107-RIPE *
* http://www.komsta.net/ * ICQ 14892426 *