Re: Przyszlosc domen www to domeny IP bez domain name ( juz za 2

Autor: Michal Zalewski (lcamtuf_at_gis.net)
Data: Mon 20 Aug 2001 - 19:52:58 MET DST

On Mon, 20 Aug 2001, Jacek wrote:

> To jest nieporozumienie. Waluta domena zostala wprowadzona i ma sie
> dobrze.

No sekunde wczesniej powiedziales "domeny sa bezwartosciowe", to jak to
jest? Cytuje doslownie... poza tym jesli chcesz zapoczatkowac swiecka
tradycje serwerow bez nazw DNS, niejako przeczysz swojej idei sprzed dwoch
miesiecy czy cos...

> Wykazalem brak wlasciwosci amerykanskiego rejestratora do
> rozstrzygania krajowych sporow dotyczacych praw do domen.

Jak to? Niedawno tlumaczyles, ze caly Internet to jedna wielka rodzina
podlegajaca prawu miedzynarodowemu (mieszanka prawa Nowej Zelandii i USA)
;) Poza tym, czy napewno rozumiesz slowo "wykazac"?;)

> Czyli wykazalem ze mozna doskonale zyc na serwerze z domena typu IP,
> podawana na wizytowkach, w korespondencji, gdyz jako link htmlowy moze
> sluzyc tekst /../

Nie, chyba nie rozumiesz tego slowa. "Wykazanie" to nie napisanie "ja tak
mysle i niech sie stanie, niniejszym wykazalem", tylko posluzenie sie
rozsadna, wiarygodna i nie dajaca sie zakwestionowac argumentacja.

Michal Zalewski [lcamtuf_at_bos.bindview.com] [security]
[http://lcamtuf.coredump.cx] <=-=> bash$ :(){ :|:&};:
=-=> Did you know that clones never use mirrors? <=-=