Re: Przyszlosc domen www to domeny IP bez domain name ( juz za 2 lata) Re: NASK, domena i cudzy znak w nazwie

Autor: Michał Rudewicz (Michal.Rudewicz_at_mlociny.pl)
Data: Mon 20 Aug 2001 - 19:41:33 MET DST

*Jacek Piskozub* <piskozub_at_san.rr.com> pisze:

> Nie. Expert po prostu wlasnie sie dowiedzial, ze istnieja numery IP i
> bardzo sie do tej idei zapalil :-(

Ja mam dalej idące podejrzenia, On będzie chciał handlować "platynowymi"
i "złotymi" numerami IP. Pomyślcie, jaki majątek mogą być warte adresy:
12.34.56.78 albo 69.69.69.69.

Michał

--
Michal.Rudewicz_at_mlociny.pl                         tel.:(0 602) 799 257
Warszawa-Młociny, ul. Heroldów 21A m. 6                   ICQ: 23553135