Re: Przyszlosc domen www to domeny IP bez domain name ( juz za 2 lata) Re: NASK, domena i cudzy znak w nazwie

Autor: Jacek (pastor21_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 20 Aug 2001 - 18:51:22 MET DST

> A potem kto¶ kto szuka informacji.
> Zobaczy www.7657658758.com i www.sex.com
> Co Ty by¶ wybrał?

Koncze bo dostane wrzodow dwunastnicy.
Nie bede klikal na adres domeny ale na TITLE ze zrodla strony www
bo taki link zapisuje bookmark
KPW ?
a wtedy adres moze byc www.uklwqYDGTWQILUD543543543754euft.com
ja ten adres widze tylko raz, a potem czytam tresc ze strony a nie patrze na adresy.

Skad w ogole ten chory pomysl ze wiedzy i informacji sie szuka wedlug skojarzen a nie
wyszukiwarki i tresci strony, zamiast adresu skojarzonego >?

> Ale ja Cię proszę, podziel się z nami tą wiedzą...

wiedza kosztuje a dupe masz w Altaviscie za darmo

> Jako¶ Twoje wysiłki nie dają rezultatów.

rezultaty sa dokonale
ale nie obejmuja osob, ktore nie potrafia korzystac z wyszukiwarek.

> Oczywi¶cie wyciąłe¶, do czego się odnosiła moja wypowiedĽ, chociaż tak
> lubisz cytować hektary tekstu. No ale sądze że grupowicze będą
> pamiętać, jaką formę gramatyczną chciałe¶ zastosować -
> pietruszka.mlode.pl

nie mam skojarzen

> Skąd wiesz że przeciętny człowiek nie ma takiej zdolno¶ci? Gdzie
> widziałe¶ takiego przeciętnego człowieka?

nie spotkalem czlowieka ktora zapamietac wiecej numerow , poza informacja kolejowa.

> Sam sobie przeczysz. Z Twojej wypowiedzi wynika, że znam, bo zadaję
> takie pytania.

udajesz ze znasz

> Ale zrób sobie tą przysługę i obejrzyj taki bookmark od
> ¶rodka.

Codziennie ogladam
Zeby zakonczyc te bezowocna dyskusje to tak wyglada wpis do boomarku:

Burzynski Research Institute brain tumor clinical trials gene therapy antineoplastons home page

ktory jest hiperlinkiem do adresu html
http://www.cancermed.com/

Wpis do bookmarku to TITLE ze zrodla strony

> Skąd wiesz, że tylko ja?
ze statystyki
wiekszosc domen prywatnych ma ogladalnosc na poziomie zerowym

> Skoro jest taki OK, to czemu żądasz jego wycofania?
> Oj, popadasz w niekonsekwencję...

Nie zadam czegokolwiek.
Jedynie napisalem, ze mozna doskonale zyc z serwerami www opartymi na IP
a ogladalnosc bedzie taka, jaka bedzie tresc, a nie nazwa domeny.

> Naprawdę nie skojarzyło Ci się to nawet z domeną internetową? W jakim
> Ty ¶wiecie żyjesz?

Plot z napisem sex.com kojarzy mi sie jedynie z pomalowanym swiatem.

Nie zyje w wyimaginowanym swiecie, ze jakas domena swiat zmienia.
To tresc przyciaga na strone a nie domena.

> Skojarzyć a kupić to dwie różne sprawy, więc nie mieszaj.

Kupic nie kupisz ale wykazesz zainteresowanie.

> Masło ma¶lane :P

dokladnie
a ser kwasny
chocbys i tysiac razy reklamowal swoja domene w sigu to i tak nie skorzystam
gdyz szkoda mi czasu
bo szukam tresci a nie skojarzen

Koniec