Re: RFD: Nowa polska hierarchia przyrodniczo-hobbystyczna iza.*

Autor: smarkacz (smarkacz_at_anathema.eu.org)
Data: Mon 20 Aug 2001 - 15:48:01 MET DST

"TKL" <tkluwak_at_it.pl> wrote:
> I tak i nie :-). Jam Ci je sformulowal ;-) ale mysle, ze takie
> rozumienie jest powszechne.

Jestem absolutnie pewien, że nie jest. Skutecznie zaprzeczałeś temu
zarówno Ty jak i Tonid.

> Mysle, kwestia pewnego pospiechu i zwrocenia uwagi na sprawe IMHO
> wazniejsza:

A ja myślę, że ważniejsze było wpisanie liczby "setek, jeśli nie
tysięcy"; o to że udało Wam się przy tym przekroczyć granicę
śmieszności, miejcie pretensje do samych siebie.

> sposob podejmowania takich inicjatyw uswiecony zwyczajem wymaga
> akceptacji znacznej wiekszosci czlonkow IZA (cokolwiek to ma
> znaczyc) po przedysutowaniu sprawy na pl.rec.akwarium.

Oczywiście Wasza inicjatywa została na p.r.a zatwierdzona po
przedyskutowaniu. ;->

> My nie chcemy tworzyc niczego nowego w imieniu i na konto IZA bez
> zgody czlonkow IZA wyrazonej w sposob zwyczajowy. I przeciwko
> takiemu sposobowi postepowania naszych Kolegow protestujemy.

Zacznijcie od siebie; kilka osób poczuło się tym Waszym niechceniem i
jego efektami co najmniej urażone.

--
*** smarkacz (smarkacz_at_anathema.eu.org)  --  Jacek P. Szymański
z Tobą jest coś nie tak skoro używasz vi