Re: RFD: Nowa polska hierarchia przyrodniczo-hobbystyczna iza.*

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 20 Aug 2001 - 13:21:08 MET DST

Tomasz Nidecki wrote:

> A masz lepsza propozycje?

z opisu nie wynika w jakiej galezi mialaby sie znalezc wasza hierarchia
wywodzaca sie z akwarium. nie ma tez propozycji porzadnej nazwy,
poza nic nie znaczacym IZA. kazda grupa w ramach pl.* podlega
jej ograniczeniom. dlatego zachodzi jedno z:
1. niepotrzebnie piszecie na nowe grupi i dajcie sobie spokoj
2. podporzadkowujecie sie usenetowi o ogolnopolskim zasiegu
     i zakladacie hierarchie

ale jest jeszcze bramka numer trzy:
3. wlasny serwer news lub wlasny zestaw list dyskusyjnych w polaczeniu
   z serwisem www.

wybor nalezy do was. jak jestescie niezdecydowani, to ja jestem
przeciwko jakimkolwiek propozycjom, a na w przypadku dojscia
do etapu CVF, bede glosowal przeciw. mam nadzieje ze wielu
podziela moje zdanie.

tym optymistycznym (i czesciowo strofujacym) akcentem koncze
i pozdrawiam :)