Re: NASK, domena i cudzy znak w nazwie

Autor: Jacek (pastor21_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 19 Aug 2001 - 20:43:18 MET DST

=?ISO-8859-2?Q?Borys_Pogore=B3o?= napisał:

> Dnia Sun, 19 Aug 2001 14:30:51 +0200, Jacek <pastor21_at_poczta.onet.pl>
> popełnił co następuje:

> Powstały po to, aby je zapamiętywać.
> Jak już pytałem - łatwiej zapamiętać www.wp.pl czy 212.77.100.101?

Nazw domenowych skojarzeniowych sa jedynie tysiace, nieskojarzeniowych sa
dziesiatki tysiecy
np. nazwy koreanskich domen sa dla mnie tak samo abstrakcyjne jak 212.7i6597658

Moj bookmark radzi sobie doskonale z IP jak i nazwa domenowa.

> Bzdury.

Konkrety.

> Ciężkie pienišdze zapłacono za www.business.com czy 64.70.15.251?

Kto komu zaplacil za co ciezkie pieniadze ?
Na allegro sa licytacje domen i nie zauwazylem chetnych do ich zakupu.
Sa licytacje w innych miejscach i chetnych brak.
Na www.business.com nigdy nie wszedlem i mi sie nie skojarzyla, podobnie jak
milion innych domen.
Pamiec ludzka pamieta kilkaset domen, ale nie miliony,
dlatego reszta odszukuja wyszukiwarki, a dla nich jest obojetne czy domena sie
nazywa
www.aaaaaab.com
czy www.867098-u687698769p.com
i mnie jesyt to tez calkowicie obojetne.
Szukam konkretnych tresci na szukanej stronie www i to wszystko.

> Zatem zapamiętywanie numerów IP Ci jš odcišży?
> Ciekawy sposób myślenia.

Raz jeszcze.
Nazw domen nie zapamietuje, poniewaz nie widze takiej potrzeby,
ewentualnie zapisuje do bookmarku.
A dla bookmarku jest obojetne czy zapisuje IP czy domene
link jest za kazdym razem tekstowy i tej samej tresci.

Dla uzytkownika poczty onetu portal onet sie pewnie i kojarzy, ale juz dla
przykladowego Koreanczyka, niekoniecznie.