Re: RFD: Nowa polska hierarchia przyrodniczo-hobbystyczna iza.*

Autor: Sławomir Szyszło (slaszysz_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 19 Aug 2001 - 14:00:55 MET DST

Dnia Sun, 19 Aug 2001 12:15:03 +0200, "TKL" <tkluwak_at_it.pl> wklepał(-a):

>I to jest JEDYNY powod naszego protestu. IZA jest nazwa uzywana przez rzesze
>akwarystow do okreslenia swojej przynaleznosci. Pod szyldem "IZA:" bylo
>organizowanych wiele wspolnych inicjatyw (4 zloty, serwis akwarystyczny itd.
>pisal o tym Tonid). IZA entuzjastom akwarystyki w calej Polsce kojarzy sie z
>ta organizacja. Nagle ni z tego ni z owego pewna grupa osob tworzy w
>tajemnicy przed innymi (puszczanie tego na grupy nie odwiedzane przez
>akwarystow z IZA nie jest zadnym ujawnieniem) swoja prywatna hierarcie
> [...]

Skoro nie jest to stowarzyszenie z prawnego punktu widzenia, to dlaczego rości
sobie prawa do nazwy IZA? Takie protesty są po prostu nie na miejscu. Co innego
gdybyście zarejestrowali w sądzie stowarzyszenie Internetowy Związek Akwarystów
- wtedy moglibyście sobie protestować przeciw używaniu akronimu IZA.

Skoro tak bardzo identyfikujecie się z grupą p.r.a, to dlaczego chcecie być
jakimiś IZA-mi, a nie po prostu grupowiczami z pl.rec.akwarium? Zróbcie sobie
logo pl.rec.akwarium, jeździjcie na zloty grupowiczów z pl.rec.akwarium, ale nie
przywłaszczajcie sobie nazwy, do której nie macie formalnie żadnych praw.

--
Sławomir Szyszło  mailto:slaszysz_at_poczta.onet.pl
Grand Inquisitor no.127 of pl.news.nowe-grupy