Re: NASK, domena i cudzy znak w nazwie

Autor: WSm (wsm_at_skrzynka.pl)
Data: Sun 19 Aug 2001 - 13:53:07 MET DST

Użytkownik "-=- Onufry Zagloba -=-" <zagloba_at_skrzynka.pl> napisał
w wiadomości news:9lftvm$orj$1_at_news.tpi.pl...
> czy ktos z Was orientuje sie moze jak wyglada obecna
> praktyka NASK-u przy rejestracji domen, gdy chodzi
> o zamieszczenie nazw towarowych lub zwlaszcza firmy
> (nazwy przedsiebiorstwa) w nazwie domeny ?
W zeszlym tygodniu rejestrowalem domene nazwamiejscowosci.pl na
rzecz mojego przedsiebiorstwa. NASK przyslal pismo wymagajace
zgody wladz administracyjnych miejscowosci na zarejestrowanie
nazwy na rzecz mojej firmy. Po uzyskaniu takiego, z podpisami i
pieczeciami, rejestracja zostala dokonana. Nazwa miejscowosci nie
ma nic wspolnego z nazwami miejscowosci wymienionymi w odnosnej
ustawie ograniczajacej dowolnosc rejestracji domen, ktora jest
powolana w przepisach NASK.
Te same procedury dotycza nazw towarowych i firm, nie bedacych
wlasnoscia wnioskodawcy. Nie ma w tym nic dziwnego - sam bym
zaskarzyl rejestracje domeny zawierajacej nazwe mojej firmy, bez
mojej wiedzy i zgody - dziwie sie watpliwosciom.
WSm