Re: Polpak - stwerdzona awaria - co mozna zrobic?

Autor: Asia Jedrychowska (asia_at_asiaczek.net)
Data: Sat 18 Aug 2001 - 23:44:54 MET DST

rashman <wojtek_at_kontanospam.pl> wrote:
> Nie wiem, czy ktos z CST czyta grupe, ale reakcja byla natychmiastowo,
> telefony, testy, wywiady, uklony, kwiaty.. zapedzilem sie... Problem znikl
> jak reka odjal. Zadzwonili, co pr
                              ^^^^^

tia... to pokazuje, co dzieje się z ludźmi, którzy ośmielą się chociażby
miauknąć na polipie :>>>

Asia (u mnie wszystko działa. Naprawdę. Nie kłamię. :))

--
----/-\-$-|-/-\ -- [ Asia Jędrychowska ] - [ asia_at_kociefutro.w.pl ] ----
 Diplomacy is the art of saying "nice doggy" until you can find a rock.