Re: Do innych posiadaczy Air2Net w Tele2...... - problemy

Autor: Glina (glina2_at_silesianet.pl)
Data: Sat 18 Aug 2001 - 09:51:45 MET DST

> kawiarenek internetowych na raz lub ....cos nad czym myslalem....
> zrezygnowanie przez Tele2 z czesci pasma do Ipartners (moja spekulacja).
> Ale czy gbydy lacza byly wysycone, PINGi nie wydluzylyby sie ? A one
> nieznacznie odbiegaja od normy. Po tych wszystkich zmianach jesli chodzi o
> warunki dla Klientow indywidualnych, nie zdziwilbym sie ze maja - podobne
> do Formusa - problemy... :-(

Ja pogorszenie zaobserwowalem juz daaaawno. Mam tele2 od stycznia i spadek
jakosci jest widoczny golym okiem. Przed wakacjami i teraz jest szczyt tego
co do tej pory sie wydarzylo. Az strach pomyslec co bedzie po wakacjach jak
wszyscy uzytkownicy znow zaczna uzywac internetu.

Co do ipartners ... trudno cokolwiek udowodnic. Widzialem jak to dziala przy
odblokowanym transferze ... dawniej piekny, stabilny transfer ~60kb/s ...
wczoraj ... 50kb .. 5sek przerwy, 15kb ... przerwa .. wszystko z ich
lokalnego testowego ftp do ktorego MUSI isc max. Po prostu podpieli za duzo
ludzi i mysle ze jeszcze troche czasu minie zanim cos naprawia.

--
]-- glina2_at_silesianet.pl --[   it good, make it   ]------------[