Re: Do innych posiadaczy Air2Net w Tele2...... - problemy

Autor: Wojciech Skrzypinski (skrzyp_at_hot.pl)
Data: Sat 18 Aug 2001 - 09:41:10 MET DST

glina2_at_silesianet.pl (Glina) wrote in <9ljdpk$kkl$1_at_sunsite.icm.edu.pl>:

>No i dowiedzialem sie sporo ciekawostek.
>Miedzy innymi to ze ich stacje bazowe sa tak niesamowicie przeciazone ze
>nie sa w stanie obsluzyc klientow ktorzy maja po 128kbit.

Pieknie....

>Serwisant na moje zyczenie odblokowal CIR i MIR. Nadajnik tele2 jest 500m
>od mojej anteny i widoczny jest golym okiem. Sygnal jest tak mocny ze
>mozna sie o niego potknac. W styczniu wyciagnelo 800kbit/s. wczoraj
>........ 115.

Mam identyczna sytuacje - tzn. kilkaset metrow prosto na przekaznik. Nie
wiem co chca osiagnaac wysylajac ludzi na pomiary...

/ciach/

>Ja natomiast uslyszalem ze wszystko powyzej 10kbs CIRa ktory mam
>gwarantowany maja w nosie i jak mi sie nie podoba to moge zerwac umowe.
>Swoja droga pewnie ich waskie linki do ipartners tez juz sa ostro
>wypchane.Licze ze wreszcie zaczna upgradeowac sprzet.

Wiesz co mnie zastanawia ? To, ze jakosc uslug pogorszyla sie tak nagle.
Do pewnego dnia lacze w wymienionych przeze mnie godzinach pracowalo zawsze
z max. przepustowoscia... az tu nagle... Aha - wczoraj od Tele2 uzyskalem
mailowa odpowiedz, ze pogorszenie jest zwiazane z procedura poprawy jakosci
lacz (od poczatku wakacji do polowy wrzesnia)... ciekawe. Nie widze zadnej
przyczyny tak naglego przeciazenia lacz - chyba, ze podpiecie kilku
kawiarenek internetowych na raz lub ....cos nad czym myslalem....
zrezygnowanie przez Tele2 z czesci pasma do Ipartners (moja spekulacja).
Ale czy gbydy lacza byly wysycone, PINGi nie wydluzylyby sie ? A one
nieznacznie odbiegaja od normy. Po tych wszystkich zmianach jesli chodzi o
warunki dla Klientow indywidualnych, nie zdziwilbym sie ze maja - podobne
do Formusa - problemy... :-(

Pozdrawiam serdecznie,
Wojtek