Re: Pilot SDI wyladowal [ sta?o sie ]

Autor: Maciej Anczura (shog_at_black.art.pl)
Data: Sat 18 Aug 2001 - 05:02:55 MET DST

Tomasz Piłat wrote:

> Bo to niewdziczniki jakieś są ;-)

W ogole te usery w pl sa jakies nieszczesliwe, wciaz tylko narzekania.
Najbardziej rozbrajacy sa jednak chello'wicze urzadzacy pikiety, protesty,
i zbiorowe samospalenia po ograniczeniu transferu do 256kbit.

> Nie przyszło im do głowy, że za te 1.40 mogą kupić bilet autobusowy i
> zawieźć do boku podanie o SDI. I jeszcze będą do przodu (o ile na ulgowych
> jeżdzą - już niedługo, już niedługo....).

Ta niebagatelna, wbrew pozorom, suma, moze sie przyczynic do podniesienia
jakosci owej uslugi. Otoz za owe 1,40zl mozna w ciagu miesiaca zadzwonic 3 razy
do BOK'u z pytaniem czemu nie dziala. Dodatkowo zmniejszy to ruch na polipie,
na ktory zostana wyslane o 3 zrzuty traceroute na usera miesiecznie mniej.

;]

--
Maciej Anczura