Re: Domena w prezencie...

Autor: Maciej Anczura (shog_at_black.art.pl)
Data: Sat 18 Aug 2001 - 04:55:28 MET DST

Tomasz Piłat wrote:

> Bardzo ładna.
> Wydeleguj www.tosia.pl na jakieś www.veryhothardcorexxxporno.com.
> W końcu w swoim konfigu możesz mieć takie wpisy jakie chcesz nie?
> Może wtedy właściciel się zgłosi.

Hm. Mam identyczna sytuacje m.in. z chemia-hurt.pl. Jeden Pan na newsach
prosil o secondary, gdy to ustawilem, a domena zostala zarejestrowna
jego komputer majacy byc primary okazal sie windowsem, a kontakt
z nim sie urwal. Ostatnio nawet na owym IP odpodowiada linux
[suse, fuj ;]], jednakze bez nameda.

Ja chcialem byc pomocny, a tu tak... Chyba naprawde bede musial
wystawic jakies gole baby, zeby sie ktokolwiek zainteresowal.
ATSD mi by bylo szkoda tych 360 zl na rejestracje.

--
Maciej Anczura