Re: Tele2 również oskarża TPSA

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Fri 17 Aug 2001 - 21:28:46 MET DST

"Wojtek Zak" <zakvoy09_at_poczta.wp.pl> writes:

> Nie tylko w idealnym, także w wiodących krajach Unii (Niemcy, Francja, UK)
> wygląda to inaczej, jakkolwiek nie wiem, czy też w odniesieniu do usług
> internetowych, może są za "młode" Ale jeśli chodzi o usługi turystyczne,
> medyczne, jestem przekonany, że jest to uregulowane.

Samo przekonanie nie wystarczy. Np. ja jestem przekonany, ze najlepiej
jest gdy wszystko (prawie) reguluje sie samo, i to przekonanie takze
niestety nic nie zmienia.

> Koncesję można zabrać, za niewłaściwe wykonanie usług nakazać zwrot opłat za
> usługi lub ukarać finansowo (np. przepadek kaucji).

Nie mozna. Od takich rzeczy jest sąd, i byloby bardzo zle, gdyby
mogl robic to jeszcze ktos inny. Postaw sie w roli wlasciciela firmy,
ktoremu np. ktos zabiera koncesje, bo dostal w lape od konkurencji.

> Swoją drogą, czy ktoś wie, aby w czołowych krajach Unii działał jakiś urząd,
> rada, komitet, który nadzoruje usługi internetowe?

Mam nadzieje ze nie.

--
Krzysztof Halasa
Network Administrator