Re: lacznosc na laczu dzierzawionym

Autor: Michal Szokolo (msz_at_kill-spammers.pmp.com.pl)
Data: Fri 17 Aug 2001 - 17:32:04 MET DST

Krzysztof Oledzki wrote:

[...]

> Wlasnie. Z ciekawostek w podobnym tamacie - widzialem kiedys w 95 roku
> takie dla device dla notebookow - laczylo sie przez port com a zasilanie
> bralo z linii telefonicznej. Oczywiscie chodzilo to na 4800 bps czy jakos
> tak.. czyli nie za duzo :)

A ja jeszcze pamiętam sprzęt pt. Com-Call 1200, zasilał się z portu
RS232C i wyciągał całe 1200 bps. Za to tani był jak barszcz i sporo
wtedy się pojawiło użytkowników w BBS-ach...

Mam też (wypożyczony) "acoustic coupler", zakładany na słuchawkę(!)
telefoniczną. To dopiero był jazda! (Podobno wagon tego kupiło wojsko,
bo miał baterię na 2 godziny pracy bez zasilania).

--
/Luser is always a luser. You can't educate them. That's not what God  \
\invented education for. That's what Simon invented LART for.     (VV) /