(no subject)

Autor: Michal Zalewski (lcamtuf_at_gis.net)
Data: Fri 17 Aug 2001 - 02:27:13 MET DST

On 16 Aug 2001, Pawel Szymanski wrote:

> /.../ wspaniele narzedzie jakim jest kf, ktore w wiekszosci przypadkow
> separuje mnie od glupoty. niestety w przypadku polipa (gdzie znaczna
> grupa uzytkownikow z luboscia cytuje wiadomo kogo) kf nie zdaje
> egzaminu.

A wiesz, tu Expert moze byc motorem postepu, gdy ludzie beda tak
zdesperowani, ze napisza troche kodu.... i w wiekszosci czytnikow da sie
powiedziec: "nie pokazuj mi listow pasujacych do takiej regulki, potem
zapamietaj ich msgid i nie pokazuj wszystkich z tym msgid w references"...

> gdy czytam kolejna (przemycona) 'mundrosc'. ale to jest doskoanle
> cwiczenie charatkeru;)

Ach, ja jestem slaby! Wlasnie wcinam truskawki ze smietana... grzech, lecz
jaki przyjemny ;)

> btw ja tam tego calego zamieszania w okol alt.jacek nie rozumiem. mial
> by swoja grupe to moze by nie zasmiecal innych.

Naiwny ;)

Michal Zalewski [lcamtuf_at_bos.bindview.com] [security]
[http://lcamtuf.coredump.cx] <=-=> bash$ :(){ :|:&};:
=-=> Did you know that clones never use mirrors? <=-=