Re: Re:

Autor: Marek Iwanejko (miwanejk_at_hehe.elka.pw.edu.pl)
Data: Thu 16 Aug 2001 - 20:43:42 MET DST

Michal Zalewski <lcamtuf_at_gis.net> wrote:

> Oj, daj spokoj, jak nie ma Experta, dyskusuje sie w kolko o traceroutach
> albo o tym, jaka Tepsa jest zla, albo gdzie dzis nie dziala polpak... ;)
> Zreszta naprawde, trudno winic ludzi za to, ze daja sie prowokowac.

No właśnie. Posty w stylu 'nie działa jakieś tam łącze' (wysłany
5 min po zaistnieniu zdarzenia), 'jakie ustawic proxy',
'traceroute' też są trochę bez sensu. Narzekanie to taki polski
zwyczaj :(

Ale jak widać z postów polipowych łatwiej pisać niż czytać
(bo wyjaśnienie wielu problemów 'jakie proxy' zwykle znajduje się
parę wątków wyżej).

> No przeciez mial, to mu admini news.tpi.pl zrobili moderowane.

Dementi. Nie zrobili moderowanej.
...nie musieli ;-)

pozdr,
 m.

--
Usuń "hehe" z mojego adresu aby do mnie napisać.