(no subject)

Autor: Michal Zalewski (lcamtuf_at_gis.net)
Data: Thu 16 Aug 2001 - 20:27:42 MET DST

On 16 Aug 2001, Pawel Szymanski wrote:

> jakie? pokazanie swiatu jakim to sie jest inteligentnym i elokwetnym?

Nie. Tym niemniej wiekszosc z nas NIE obcuje z ludzmi takimi jak Expert na
codzien, i jest to dosc fascynujace, odkrywanie pokladow absurdu
wynikajacych z pewnosci siebie zmieszanej z brakiem znikomego pojecia na
wiekszosc tematow, o ktorych mowi. Owszem, niektorzy ludzie obcuja z
Expertami wiecej, i moga dostawac bialej goraczki od glupawych dyskusji,
ale...

> 1. zaniza sie poziom polipa (kiedys calkiem calkiem).

Oj, daj spokoj, jak nie ma Experta, dyskusuje sie w kolko o traceroutach
albo o tym, jaka Tepsa jest zla, albo gdzie dzis nie dziala polpak... ;)
Zreszta naprawde, trudno winic ludzi za to, ze daja sie prowokowac.

> niech ma ta swoja alt.jacek i tam 'dyskutuje'.

No przeciez mial, to mu admini news.tpi.pl zrobili moderowane.

Michal Zalewski [lcamtuf_at_bos.bindview.com] [security]
[http://lcamtuf.coredump.cx] <=-=> bash$ :(){ :|:&};:
=-=> Did you know that clones never use mirrors? <=-=