Re: Krzysztof Czuma, Elektron i PZU ....

Autor: Jacek (pastor21_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 16 Aug 2001 - 19:32:41 MET DST

Tomasz =?ISO-8859-2?Q?Pi=B3at?= napisał:

> A czy bierzesz odpowiedzialność majštkowš za swoje...rozwišzania?

na podobnej zasadzie jak Microsoft ?
czyli maksymalna wysokosc jakiejkolwiek odpowiedzialnosci nie moze przekroczyc
10 $ ?

> Czy jeśli firma X wykupi u Ciebie usługę, a potem się jej jednak ktoś włamie
> to wypłacisz odszkodowanie firmie X?

To jest tak.
Produkt jest obecnie najlepszy na swiecie.
Podpisujesz NDA i mozesz testowac.
W branzy IT security nie sa przewidziane odszkodowania.
Mozesz wykupic polise ubezpieczenia od ryzyka wlamania, uszkodzenia, modyfikacji

materialow na serwerze w ubezpieczalni, wtedy omawiany produkt
bedzie stanowil, po uzgodnieniach, podstawe do obnizenia skladki ubezpieczenia.

Podaj mi nazwe ubezpieczalni w ktorej sie chcesz ubezpieczyc to uzgodnimy
szczegoly.

> Ponieważ (jak napisałeś) Twoje rozwišzania sš skuteczne w 100%, nie powinno
> być problemów z wzięciem odpowiedzialności. Czy się myle?

Mylisz sie.
W sprawie ubezpieczen i wyplaty odszkodowan nalezy sie zwrocic do ubezpieczalni.

Jezeli twoja ubezpieczalnia uzna ze ryzyko zostalo zmniejszone to z pewnoscia
znacznie zmniejszy twoja skladke a dodatkowo bedziesz mogl liczyc na ewentualne
odszkodowanie.

Ale nie sadze abys mogl zostac partnerem w tym temacie.
Oferta bedzie skierowana jedynie dla duzych korporacji tak krajowych jak i
zagranicznych, dla ktorych bezpieczenstwo serwerow www ma istotne znaczenie dla
ich finansow i prestizu.
Jacek