Re: Krzysztof Czuma, Elektron i PZU ....

Autor: Michal Zalewski (lcamtuf_at_gis.net)
Data: Thu 16 Aug 2001 - 18:22:58 MET DST

On Thu, 16 Aug 2001, Jacek wrote:

> nie moge ujawniac publicznie procedur ktore objete sa licencjowaniem,
> ale moge zaoferowac na preferencyjnych warunkach 5 wybranym firmom.
> Jedna moze byc Tepsa, a potem niech hackerzy i inni zawodnicy sie
> testuja.

No dobrze, ale jak rozumiemy, gdyby ktos (a napewno bylo ich wielu!)
napisal do Ciebie na priv z pytaniem o ten mechanizm - tak jak wspomniales
wyzej - rowniez nie udzielilbys mu tych informacji za darmo, gdyz
przedstawiaja wysoka wartosc. A wiec, by zachecic owa osobe do
zainteresowania sie rozwiazaniem, zapewne polecilbys jej jakies materialy
promocyjne lub kontakt z dystrybutorem. Byc moze sie myle, i Twoj plan byl
zupelnie inny - tak czy inaczej, zakladam, ze planowales w *jakikolwiek*
sposob odpowiedziec osobom, ktore napisza do Ciebie na priv, zgodnie z
Twoim zaproszeniem do dyskusji. Mysle wiec, ze dane promocyjne lub
podstawowa informacja marketingowa, ktora chciales przedstawic tym ludziom
(a moze inne informacje, nie wiem) nie sa tajne, bo wowczas zapraszanie
zainteresowanych na priv mijaloby sie z celem - wszak osoba piszaca do
Ciebie moze pracowac dla konkurencji tak samo jak kazdy czytelnik grupy
Usenetowej. Moze wiec jednak skusisz sie i ujawnisz nam chocby podstawowe
informacje - jakiego typu to produkt lub rozwiazanie, kto je dostarcza,
jakie sa jego koszty, jak jest licencjonowane...

Michal Zalewski [lcamtuf_at_bos.bindview.com] [security]
[http://lcamtuf.coredump.cx] <=-=> bash$ :(){ :|:&};:
=-=> Did you know that clones never use mirrors? <=-=