Re: Krzysztof Czuma, Elektron i PZU ....

Autor: Michal Zalewski (lcamtuf_at_gis.net)
Data: Thu 16 Aug 2001 - 18:28:42 MET DST

On Thu, 16 Aug 2001, Jacek wrote:

> Ja naprawde nie widze roznic ustawodawczych miedzy systemem prawnym
> UE, Stanow czy Krolestwa Brytyjskiego w sprawach IT. To jest prawie
> tak jak z ludzmi. Jak ktos od ciebie wychodzi to zazwyczaj idzie do
> przodu, bywa, ze ktos wychodzi tylem, ale niecodziennie.

Popatrz, a gdy ja bylem w UK, to wydawalo mi sie, ze oni mowia w jakims
innym jezyku, jezdza inna strona drogi i jedza pudding z cebula?

Michal Zalewski [lcamtuf_at_bos.bindview.com] [security]
[http://lcamtuf.coredump.cx] <=-=> bash$ :(){ :|:&};:
=-=> Did you know that clones never use mirrors? <=-=