Re: Krzysztof Czuma, Elektron i PZU ....

Autor: Lukasz Jachowicz (honey_at_7thGuard.net)
Data: Thu 16 Aug 2001 - 14:07:55 MET DST

Jacek napisal(a):
> Nieprawda.
> Prosze podac konkrety.
prosz. Wyciag z mojego loga:

pc57.sdi.katowice.tpnet.pl - - [24/Jun/2001:10:10:11 +0200] "GET /porno/panienek.gif" 200 16862 "http://www.superporno.com/" "Internet Explorer Sucks"

I co? Jest to fragment logu, ktory zostal spreparowany. A moze nie? Nie,
na pewno jest prawdziwy... Przeciez wlasnie go wyciagnalem ze swojego
pliku /var/log/apache/access.log

Czyzby ktos spod tego adresu (ocziwiscie, nieprawdziwego), przegladal brzydkie
zdjecia?

> Ty podwazasz, to podaj swoje przyklady.
> Szkolenia w zabezpieczaniu dowodow elektronicznych przechodzi standardowo
> policja we wszystkich krajach.
amen.

> Nie jest sensowne preparowanie dowodow gdyz odpowiedzialnosc twoja jest zbyt
> duza i brak sensu, abys ryzykowal.
hmm, no wlasnie niezupelnie - jesli chce ukryc przestepstwo, oplaca mi sie
to.

> Opisz konkretny problem na privat to odpowiem.
a dlaczego nie publicznie? ;)

honey (nie mylic z FUTem czy PLONKiem czy jeszcze jakimis podejrzanymi
goscmi)