Re: NASK, domena i cudzy znak w nazwie

Autor: Jacek (pastor21_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 16 Aug 2001 - 12:45:57 MET DST

> Z tego co wiem - widomośc stosunkowo swieza
> Nask nie bada prawa do znaku, nazwy itp. Rejestruje domene jak ktos ma
> problem to idzie do sšdu. I tak byc powinno :)
> Chyba wreszcie wzieli sie za nask pod wzgledem praktyk monolopistycznych

Sad to ostatecznosc.
Jednak rejestr zarejestrowanych znakow handlowych jest rejestrem publicznym.
Nawet patentowanie najczesciej sie opiera bez sadu.
Poza tym dla sadu potrzebne sa dwie strony sporu.
Z jednej strony jest wnioskodawca, a z drugiej strony niestety sie pojawi NASK,
jako strona sporu, odmawiajaca rejestracji domeny.

No chyba ze sad gospodarczy wprowadzi uproszczona procedure zatwierdzania
pierwszenstwa do nazw domen , ale bez recznikow patentowych, adwokatow sie nie
obejdzie.