Re: NASK, domena i cudzy znak w nazwie

Autor: Romek Bieda (rrro_at_poczta.wp.pl)
Data: Thu 16 Aug 2001 - 11:00:01 MET DST

Użytkownik -=- Onufry Zagloba -=- <zagloba_at_skrzynka.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9lftvm$orj$1_at_news.tpi.pl...
> czy ktos z Was orientuje sie moze jak wyglada obecna
> praktyka NASK-u przy rejestracji domen, gdy chodzi
> o zamieszczenie nazw towarowych lub zwlaszcza firmy
> (nazwy przedsiebiorstwa) w nazwie domeny ?
>
> Kiedys badali podobno albo czasami badali i odmawiali
> jezeli taka nazwa nie nalezala do podmiotu, ktory chcial

Z tego co wiem - widomośc stosunkowo swieza
Nask nie bada prawa do znaku, nazwy itp. Rejestruje domene jak ktos ma
problem to idzie do sądu. I tak byc powinno :)
Chyba wreszcie wzieli sie za nask pod wzgledem praktyk monolopistycznych
Pozdrawiam
Romek